perjantai 16. syyskuuta 2016

"Kaikki hyvä loppuu aikanaan"

Morjestas!

"Kaikki hyvä loppuu aikanaan", niin myös tämäkin projekti mun  ja meijän ryhmä osalta on tullut tiensä päähän. On kulunut lähes vuosi, siitä kun menin jännityksellä odottelemaan omaa vuoroani Lohjan Harjulaan, että pääsen vetää oman versioni kappaleesta "Make you feel my love". Mulla oli mukana akustinen kitara ja mun tärkein soitin oli mun ääni, johon mä luotin. Esiintyminen taisi mennä hyvin, sillä pääsin mukaan tähän projektiin!

Vuoden aikana projektin kulkiessa askel askeleelta kohti suurta ja tuntematonta on saavutettu kaikenlaisia esiintymisiä eri paikoissa sekä hyvin musiikillisesti kasvattavia mentor-tapaamisia. Mun kokemus on ollut tästä projektista, että ollaan saatu olla mukana jotain uutta ja tehä asioita, joita pitäisi olla jatkossakin mahdollisuus muilla tehdä sekä kokea. Löysin itseni musiikin saralla sellaisista paikoista välillä, että en olisi uskonut juuri niitä mun vahvuuksiksi.

Suuri kiitos mentoreille, varsinkin Elias Kaskiselle, joka opetti mua musiikinkirjoittamisen suhteen sellaisilla neuvoilla, joilla on hyvä jatkaa eteenpäin! Kiitos myös Tiialle, joka veti tätä projektia alusta loppuun ja olit järkevä ihminen hoitamaan tän homman ja mahdollisit muitten upeiden ihmisten avulla meille hienon vuoden tämän projektin parissa!

JOS just SUA, ketä luet tätä, kiinnostaa tällänen toiminta, ehdottomasti hakeudu tähän projektiin jos se mahdollista on taas tänä vuonna! 

Terveisin, Osku "OLIVER" 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti