maanantai 14. maaliskuuta 2016

Oliverin kuulumiset!

Hei kaikki, täällä kirjoittaa Oliver!

Olen 16-vuotias nuori muusikko Lohjalta.  Olen tehnyt jo noin 4 vuotta keikkaa ja musiikki on ollut aivan pienestä pojasta saakka mulle tosi tärkee juttu ja elämän suurimpia asioita joihin olen panostanut ja halunnut sillä uralla edetä. Aluksi opettelin kitaran soittamisen, jonka jälkeen pianon soittaminenkin on tullut kuvioihin ja laulaminen on aina ollut aivan pienestä asti mukana.

Kuulin tästä projektista yhdeltä minun vanhoista opettajistani ja ajattelin saman tien, että kylläpä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Täytin hakemuksen ja jännityksessä menin koe-esiintymään ja pääsin jatkoon, jolloin aloin ymmärtämään, kuinka isosta asiasta onkin kyse. Projektissa on valtavan paljon hyviä mahdollisuuksia kehittyä ja oppia uutta. Olemme saaneet esimekiksi jo hyvän luennon keikkamyymisestä, mahdollisuuden promokuvauksiin ja saaneet käydä keikoilla. Projektin myötä olemme myös saaneet todella hyvät mentorit auttamaan meitä ja kertomaan mielipiteitään.

Mentoriksi sain Elias Kaskisen, jonka kanssa ollaankin jo kerran tavattu. Kaskiselta sain hyviä ideoita biisien kirjoittamiseen ja muuhunkin musiikkiuralla etenemiseen. Kaskisella oli paljon erilaisia ideoita, joilla voisin lähteä kehittämään vielä pidemmälle tätä musiikkiuraa mitä nyt olen yrittänyt hiljalleen kasata.

Koko bändiprojekti oli minulle suureksi osaksi yllätys, miten paljon tähän on panostettu ja kuinka paljon meitä tuetaan ja meille annetaan mahdollisuuksia kehittyä musiikin saralla. Olen myös hyvin onnekas, että minun alueellani on tälläinen projekti, joka auttaa ja tukee nuoria muusikoita etenemään. Monethan me tiedämme, että jos vaikeasti tavoiltevan uran haluaa, joka on täynnä yllätyksi, niin huonoja kuin hyviä, niin kannattaa valita silloin musiikkiura.

Näillä kuulumisillä eteenpäin, kohti suurta ja tuntematonta!

Oliver 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti